|
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
Novotná, Šárka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Bílíček, Štěpán (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace B2C společnosti Znovín Znojmo, a.s." je analýza stávající marketingové komunikace této společnosti se zákazníkem a na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnutí řešení na vylepšení. Celá práce je členěna do kapitol, které lze pomyslně rozčlenit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části bakalářské práce je vymezen marketing, nastíněn marketingový plánovací proces, samotná marketingová komunikace včetně marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje společnost Znovín Znojmo a.s. a analyzuje její marketingový mix a především marketingovou komunikaci. V závěru praktické části jsou pak vyhodnoceny dotazníky získané terénním šetřením. Na základě těchto dotazníků jsou navrhnuta doporučení na změnu marketingové komunikace společnosti.
|
|
Finanční analýza podniku ZNOVÍN ZNOJMO, a. s.
Šmolík, Jiří ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Boukal, Petr (oponent)
Cílem této bakalářská práce je posoudit finanční situaci vinařské akciové společnosti ZNOVÍN ZNOJMO pomocí absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů, analýzy bankrotních a bonitních modelů, pyramidového rozkladu rentability vlastního kapitálu. Finanční zdraví podniku je dále srovnáno s obratově největšími konkurenty v odvětví. Finanční analýza vychází z dat výročních zpráv, které podnik vydal mezi léty 2005-2010, a je určena především pro investora.
|
|
Finanční analýza firmy ZNOVÍN ZNOJMO,a.s.
Zvoníčková, Kristýna ; Holečková, Jaroslava (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma "Finanční analýza firmy ZNOVÍN ZNOJMO, a.s." si klade za cíl zhodnotit finanční a majetkovou situaci společnosti v letech 2008 - 2010. Práce je rozdělena na dvě části. První část se věnuje metodickému výkladu finanční analýzy, druhá část je poté zaměřena na aplikaci teoretických poznatků na konkrétní podnik. V závěru této práce jsou shrnuty výsledky provedené finanční analýzy.
|